مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 19:102021-08-08بين الملل

خطرات آتش سوزی های جنگلی برای زمین و بشر


تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین منجر به خطرات و تغییرات زیادی برای زمین شده که از آن میان می توان به افزایش آتش سوزی های طبیعی اشاره کرد.

- تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین منجر به خطرات و تغییرات زیادی برای زمین شده که از آن میان می توان به افزایش آتش سوزی های طبیعی اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آتش سوزی های طبیعی در سراسر جهان گونه های جانوری و گیاهی و مناظر و منابع طبیعی را در معرض خطر قرار می دهند.

وقوع آتش سوزی های طبیعی نیز به نوبه خود خطرات بسیاری برای کره زمین، بشر، گونه های گیاهی و جانوری و محیط زیست دارد که در ادامه چند مورد از آن ها به نقل از روزنامه گاردین آورده شده است: در معرض خطر قرار گرفتن گونه ها بنیاد کوالای استرالیا اعلام کرده است که در پی وقوع یکی از شدیدترین آتش سوزی طبیعی در جنوب شرقی استرالیا، ترس از تلف شدن 2000 کوالا بوجود آمد که این امر انقراض ساختاری کوالاها را در پی خواهد داشت.

هرچند این ادعا با توجه به این که هنوز حدود بین 15 تا 20 هزار کوالا در ایالت نیو ساوث ولز استرالیا وجود دارد، مورد انتقاد واقع شده با این وجود، اعتقاد بر این است که اگر زیستگاه خرس های کوالا به طور مداوم تخریب شود، تا سال 2050 میلادی این گونه جانوری منقرض می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرات آتش سوزی های جنگلی برای زمین و بشر

خطرات آتش سوزی های جنگلی برای زمین و بشر