مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 16:252021-08-08سياسي

اهمیت تعظیم شعائر حسینی در فضای مجازی در ایام محرم


مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی رسانه با اشاره به ضرورت تعظیم شعائر حسینی در رسانه ها و فضای مجازی گفت: امروز در شرایط کرونایی که امکان برگزاری عزاداری به شکل سنتی وجود ندارد، - باید در فضای مجازی و رسانه ها حق مطلب را ادا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مخدوم، در آیین رونمایی از آثار رسانه ای معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی ضمن تبریک روز خبرنگار، تعظیم شعائر ماه محرم را امری با عظمت و با برکت خواند و عنوان کرد: ما عظمت و برکت این تعظیم شعائر را در ساحت های فردی و اجتماعی تجربه کرده ایم.

وی با اشاره به ضرورت تعظیم شعائر حسینی در رسانه ها و فضای مجازی ادامه داد: امروز در شرایط کرونایی که امکان برگزاری عزاداری به شکل سنتی وجود ندارد، باید در فضای مجازی و رسانه ها حق مطلب را ادا کنیم.

مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی رسانه را جزء الزامات زندگی افراد دانست و عنوان کرد: امروز چه بخواهیم و چه نخواهیم، فضای جامعه ما را به سوی رسانه سوق می دهد.

وی بر ضرورت برگزاری عزاداری های حسینی در رسانه ها و فضای مجازی تأکید کرد و گفت: بدون شک رسانه امروز جزیی از سبد خانوار شده است، از این رو اگر شرایط کرونایی هم نبود باید نسبت به نقش پررنگ این مقوله در زندگی افراد توجه ویژه ای می داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت تعظیم شعائر حسینی در فضای مجازی در ایام محرم

اهمیت تعظیم شعائر حسینی در فضای مجازی در ایام محرم