مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 10:202021-08-08پزشكي

چرا اخبار منفی را دنبال می کنیم؟


یک روانشناس با بیان اینکه روح و روان ما هر لحظه در معرض شلیک گلوله از ناحیه اخبار منفی قرار گرفته است و نمی توان نسبت به این اخبار بی تفاوت بود، - ایسنا/خراسان رضوی یک روانشناس با بیان اینکه روح و روان ما هر لحظه در معرض شلیک گلوله از ناحیه اخبار منفی قرار گرفته است و نمی توان نسبت به این اخبار بی تفاوت بود، گفت: اخبار منفی همانند یک تار عنکبوت دور ما می پیچد و بدون اینکه توجهی به آن داشته باشیم در آن غرق شده ایم.

سپیده مشایخی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه درحال حاضر به موازات بیمارستان ها که مملو از بیماران کرونایی هستند، کلینیک های روانشناسی و مراکز ارائه خدمات سلامت روان نیز با حجم بالایی از مراجعانی که نیازمند به خدمات روانشناسی هستند، روبرو شده اند، اظهار کرد: در جامعه مشکلات روحی و روانی بسیار افزایش یافته است و افراد نمی دانند با این حال مبهم و بدی که دارند، چه کنند.

در حال حاضر به هنگام گفت وگو با دیگران دیگر دغدغه پرسیدن حال افراد و انتقال احساس خوب به آن ها نیست، بلکه دغدغه فقط این است که اخبار را منتقل کنیم که با اینکار حال مان خوب شود.

وی با بیان اینکه این انتقال اخبار تا حدی جنبه تخلیه هیجانی دارد، اما تعداد شدت هرچیزی اگر از حدی بیشتر و تبدیل به عادت شود قطعاً عملکرد زندگی روزمره را مختل می کند، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اخبار منفی را دنبال می کنیم؟

چرا اخبار منفی را دنبال می کنیم؟