مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-08اقتصادي

سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری برای توسعه انبارداری و خدمات گمرکی


مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی از سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری برای توسعه زیرساخت های انبارداری ارائه خدمات گمرکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حمیدرضا کیامنفرد مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی با اشاره به توسعه انبارها در سال 99 اظهار داشت: در سال جاری برای گمرکات زمینی برنامه های متنوع و گسترده تر داریم و حضور ما در گمرک دوغارون قطعی شده است در گمرک پرویزخان به زودی حضور پیدا خواهیم کرد و همچنین در گمرک باشماق در حال نصب تجهیزات در بخش زمینی هستیم.

وی ادامه داد: در گمرک ماهیرود که مرز افغانستان است حضور خواهیم داشت و انبارهای گمرک را تحویل گرفتیم در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) زیرساخت ها تجهیز شده با توجه به مصوبه ستاد پدافند غیرعامل مقرر شده گمرکات استان تهران در شهر فرودگاهی امام خمینی تجمیع شود و قاعدتاً شرکت انبارهای عمومی حضور پررنگ خواهد داشت.

  مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی با تأکید بر اینکه در حوزه دریایی رقبای قدیمی و توانمندی داریم عنوان کرد: بدین منظور بیشتر به دنبال حفظ بازار خود در حوزه بندری و دریایی هستیم و البته در بندر امام خمینی افزایش انبار داشتیم و به ظرفیت حداکثری رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری برای توسعه انبارداری و خدمات گمرکی

سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری برای توسعه انبارداری و خدمات گمرکی