مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-08سياسي

عمران اکبرنژاد رییس شورای روابط عمومی سوادکوه شد


در پایان جلسه شورای روابط عمومی سوادکوده که با عضویت روابط عمومی های برتر شهرستان برگزار شد، عمران اکبرنژاد به عنوان رییس شورای روابط عمومی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، عین الله طالبی صبح امروز در جلسه تعیین هیأت مدیره شورای روابط عمومی شهرستان سوادکوه، گفت: روابط عمومی ادارات و نهاد ها، بازوان مدیر اداره و نهاد هستند.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه تقویت روابط عمومی ها از اولویت های من هستند، گفت: وظایف روابط عمومی عمیق و دارای شرایط ویژه هستند.

وی خواستار آسیب شناسی فعالیت های روابط عمومی ها شد و اظهار کرد: اجرای مصوبات جلسات در اولویت شورای روابط عمومی باشد.

طالبی با اشاره به اینکه آموزش تخصصی روابط عمومی ها و ارتقای سواد رسانه ای مورد نظر باشد، افزود: روابط عمومی ها بیانگر مجموعه عملکرد مدیران و تعامل بین سازمانی باشند.

وی با اشاره به اینکه برخی وظایف ادارات و نهاد ها برای مردم گم شده است و روابط عمومی ها باید در این زمینه فعال و آشنایی مردم را را فراهم کنند، گفت: برخی مدیران ادارات و نهاد ها نسبت به وظایف خود اشراف ندارند و برخی روابط عمومی ها هم نتوانستند خود را تثبیت کنند و در این زمینه برنامه ریزی شود و شورای روابط عمومی گام مهمی است که امیدوارم در نیمه راه نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمران اکبرنژاد رییس شورای روابط عمومی سوادکوه شد

عمران اکبرنژاد رییس شورای روابط عمومی سوادکوه شد