مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-08سياسي

وزیر علوم با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت


وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور پیامی فرا رسیدن 17 مرداد، روز پاسداشت خبرنگار را به همه خبرنگاران و فعالان حوزه خبر و دست اندرکاران حوزه رسانه تبریک گفت.

- ، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، فرا رسیدن 17 مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز پاسداشت خبرنگار را به همه ی خبرنگاران و فعالان حوزه خبر و دست اندرکاران حوزه رسانه تبریک گفت.

متن پیام دکتر منصور غلامی به این شرح است؛ ن والقلم و ما یسطرون مروزه نیاز بشر به آگاهی و اطلاع رسانی نمودِ بیشتری یافته و آنچه که همگان به دنبال آن هستند؛ سرعت بالا، سهولت دسترسی و صرف هزینه زمانی و مالی کمتر است تا بتوانند آگاهی خود را از مسائل مختلف افزایش دهند و اینجاست که جایگاه ارزشمند خبرنگاران و رسانه ها و نقش آنان در زندگی فردی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی عیان می شود.

خبرنگاران زبان گویای جامعه اند، چشمان پرسشگری که جز به آسودگی مردمان گشوده نمی شود.

این گرانمایگان به مثابه تاریخ نگارانی هستند که آنچه در جامعه اتفاق افتاده را بدون در نظر گرفتن علایق شخصی و با کنار گذاشتن هرگونه تعصب، با قلم صداقت می نگارند و اخبار واقعی را به مردم زمان خود انتقال می دهند و آنچه که در حافظه تاریخ ماندگار می شود، نوشته هایی است که توسط آنان ثبت و ضبط شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

وزیر علوم با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت