مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-08اقتصادي

حمایت سرمایه گذار معدنی از زندانیان جرائم غیرعمد جیرفت


در راستای مسئولیت های اجتماعی با مدیران یکی از کارخانه های جنوب کرمان، در خصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و همچنین به کارگیری افرادی که سوءپیشینه دارند با هماهنگی انجمن حمایت از زندانیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مروجی فرد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان امروز با اشاره به بازدید از روند اجرایی معدن و کارخانه تولید کنسانتره مس در سرگز اسفندقه اظهار داشت: در خصوص مشکلات و موانع پیش روی کارخانه بررسی صورت و تصمیماتی در جهت رفع مشکلات گرفته شد.

وی تصریح کرد: در ادامه این بازدید و در راستای مسئولیت های اجتماعی با مدیران کارخانه، در خصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و همچنین به کارگیری افرادی که سوءپیشینه دارند با هماهنگی انجمن حمایت از زندانیان، صحبت و توافق حاصل شد.

دادستان جیرفت نیز ضمن تشکر از مدیران و مجموعه شرکت، روند اجرا در این طرح صنایع معدنی را مطلوب ارزیابی و عنوان کرد: توسعه اقتصادی منطقه و خصوصاً راه اندازی طرح های صنعتی و معدنی اقدام بزرگی در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای مردم و در نتیجه کمتر شدن آمار جرم و ایجاد امنیت بیشتر برای شهروندان خواهد شد.

وی با تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از سرمایه گذاران و فعالین عرصه اقتصادی و تولیدی عنوان کرد: آمادگی این را دارد تا همگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت سرمایه گذار معدنی از زندانیان جرائم غیرعمد جیرفت

حمایت سرمایه گذار معدنی از زندانیان جرائم غیرعمد جیرفت