مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-08پزشكي

نقص عملکرد پروتیین تنظیم سیستم ایمنی علت شایع نابینایی در بزرگسالان


اخیرا گروهی از دانشمندان از جمله محققان دانشگاه کویین مری لندن و دانشگاه منچستر در مطالعه اخیرشان اظهار کرده اند که شایع ترین شکل نابینایی بزرگسالان احتمالاً ناشی از نقص عملکرد حداقل یکی از پنج پروتیینی است که در تنظیم سیستم ایمنی بدن نقش دارند.

- اخیرا گروهی از دانشمندان از جمله محققان دانشگاه کویین مری لندن و دانشگاه منچستر در مطالعه اخیرشان اظهار کرده اند که شایع ترین شکل نابینایی بزرگسالان احتمالاً ناشی از نقص عملکرد حداقل یکی از پنج پروتیینی است که در تنظیم سیستم ایمنی بدن نقش دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سای تک دیلی، نتایج این مطالعه می تواند روزی به توسعه درمان های دگرگون کننده برای بیماری دژنراسیون ماکولا مرتبط با سن منجر شود.

همچنین ممکن است در آینده محققان یک آزمایش برای تعیین اینکه چه بیمارانی در معرض ابتلا به این بیماری هستند نیز توسعه دهند زیرا تیم تخمین می زنند که ممکن است سطح یکی از آن پنج پروتیین در برخی از بیماران بالا رفته باشد.

دانشمندان مدتهاست می دانند که التهاب ایجاد شده در پشت چشم در ابتلای افراد به دژنراسیون ماکولا نقش دارد.

مجموعه ای از ژن هایی که تصور می شود سیستم دفاعی بدن ما را در برابر عوامل بیماری زا تنظیم می کند نیز طی تحقیقاتی که قبلا انجام شده به عنوان عواملی که بر خطر ابتلا به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقص عملکرد پروتیین تنظیم سیستم ایمنی علت شایع نابینایی در بزرگسالان

نقص عملکرد پروتیین تنظیم سیستم ایمنی علت شایع نابینایی در بزرگسالان