مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-08سياسي

وزیر دفاع: روز خبرنگار، روز تجلیل از افسران جبهه جنگ نرم است


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی با گرامیداشت 17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی، روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران حوزه دفاعی تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، در پیام تبریک امیر سرتیپ حاتمی آمده است: خبر و اطلاع رسانی یکی از ضروری ترین ابزار بشری است که به صورت مستمر برای شکستن مرزهای جهل و نادانی و حضور در عرصه علم و آگاهی و رفع نیازهای حیاتی انسان باید تولید و منتشر شود.

در این میان خبرنگارانی با چشمانی تیزبین و دقیق و بیانی صادق و به دور از تکلف و تعلق، تحولات گوناگون اجتماعی، سیاسی و بین المللی را برای آگاهی بخشی جامعه با کوله باری از تعهد ، صداقت و امانت داری روایت گری می کنند.

بی تردید روز خبرنگار، روز تجلیل از افسران جبهه جنگ نرم است که امنیت، توسعه و بالندگی جامعه ایران اسلامی را آرمان غایی خود قرار داده اند.

در این میان خبرنگاران و فعالان رسانه ای حوزه دفاعی کشور باری سترگ و مضاعف بر دوش می کشند چرا که در دو جبهه نرم و سخت برای اعتلای قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور در برابر دشمن خارجی دوشادوش همرزمان خود در عرصه صنعت دفاعی خالصانه همچون شهید شاهد عرصه خبر شهید محمود صارمی و همه کسانی که در این مسیر جان خود را تقدیم کردند، در حال جهاد و از خودگذشتگی اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع: روز خبرنگار، روز تجلیل از افسران جبهه جنگ نرم است

وزیر دفاع: روز خبرنگار، روز تجلیل از افسران جبهه جنگ نرم است