مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-08پزشكي

آمار بیماران بستری کرونا در سبزوار رکورد زد


رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با بستری بیش از 300 بیمار بیشترین آمار ابتلا به کرونا طی ماه های گذشته در این شهرستان ثبت شد.

- علیرضا مسلم در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: هم اینک بیش از 300 بیمار کرونایی در بیمارستان واسعی سبزوار بستری هستند که این تعداد نسبت به اوایل هفته گذشته 2 برابر بیشتر شده و این منطقه به لحاظ کرونا به مرحله فوق حاد و بحرانی رسیده است.

وی اظهار کرد: مجموع مبتلایان کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی از ابتداء شیوع این ویروس از مرز 15 هزار و 200 نفر گذشته است.

مسلم افزود: طی هفته گذشته بین 170 تا 240 نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در سبزوار انجام شده که از این تعداد بیش از 40 درصد نمونه گیری ها مثبت بوده است.

وی مطرح کرد: هم اکنون با مراجعه بی سابقه مراجعه بیماران مبتلا به کرونا مواجه شده ایم و تمام بخش های بیمارستان واسعی سبزوار مملو از بیماران مبتلا شده است.

رییس مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار نیز گفت: پیک پنجم کرونا نسبت به پیک های قبلی بسیار سهمگین تر و قدرت سرایت آن بسیار بالاتر است.

طاها حسینی افزود: با این رویه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم استفاده از ماسک، بی توجهی و شرکت در تجمعات (عروسی و عزاداری) انتظار کاهش بار بیماری کرونا در شرایط فعلی نمی رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بیماران بستری کرونا در سبزوار رکورد زد

آمار بیماران بستری کرونا در سبزوار رکورد زد