مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 12:202021-08-07فرهنگي

تشرف هیئتی بلندپایه از کشور لبنان به بارگاه منور رضوی


هیئت اعزامی از کشور لبنان به میزبانی معاونت امور بین الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، به مشهد الرضا(ع) و بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) مشرف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، وزیر فرهنگ و ارشاد کشور آشنا شده و از کتابخانه مرکزی بازدید کردند.

در این دیدار هیئت اعزامی از کشور لبنان ضمن آشنایی با گنجینه ارزشمند کتابخانه آستان قدس رضوی، از نزدیک با فعالیت های محققان در گروه های مختلف علمی و کتابخانه های تخصصی گوناگون آشنا شده و ابراز علاقه کردند تا محققان و پژوهشگران لبنانی نیز بتوانند از این گنجینه ارزشمند استفاده کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد کشور لبنان نیز پس از بازدید از مجموعه کتابخانه آستان قدس رضوی ضمن ابراز شگفتی از ذخایر ارزشمند نسخ خطی و چاپخانه موجود در این مجموعه عظیم، اعلام آمادگی کرد تا صفحه جدیدی در روابط فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و کشور لبنان با محوریت امکانات ارزشمند علمی و فرهنگی در آستان قدس رضوی گشوده شود.

عباس مرتضی نسبت به اعزام دانشجویان، پژوهشگران و محققان لبنانی برای بهره مندی از آثار ارزشمند فرهنگی و تمدنی موجود در کتابخانه آستان قدس رضوی آمادگی خود را اعلام و بر عقد تفاهم نامه های همکاری بین وزارت فرهنگ کشور لبنان و آستان قدس رضوی تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشرف هیئتی بلندپایه از کشور لبنان به بارگاه منور رضوی

تشرف هیئتی بلندپایه از کشور لبنان به بارگاه منور رضوی