مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-07اجتماعي

سربرآوردن تاک ها از دل بزرگترین باغ گردوی جهان


شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد که به بهشت کویر معروف است، منطقه ای خوش آب و هوا است که با وجود فاصله حدودا 25 کیلومتری از شهر کویری سمنان، - از هوای مطبوع و دل انگیزی برخوردار است که تابستان ها مردمان  زیادی را به سوی خود می کشاند.

وارد این شهر گردشگری که شوید، فروشگاه های خشکبار و صنایع دستی و مهمتر از آن درختان قطور گردو و انواع درختانی که از همه حیاط های شهمیرزادی ها سرک بیرون کشیده اند؛ اولین چیزی است که جلب توجه می کند.

شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد، از چنان زیبایی بکری برخوردار است که هر مسافری را به دوباره و چندباره برگشتن به آن ترغیب می کند.

زیبایی های این شهر بیش از آنکه به مدد واژگان الکن توصیف کردنی و شنیدنی باشد، دیدنی است، باید پیاده در کوچه های فرح بخش و سرسبزش قدم بزنی و از نزدیک دیوارهای کاه گلی و درختان تنومند و چند هزار ساله و چندصدساله اش را ببینی.

شهمیرزاد ؛ اگرچه از سال های دور به زیبایی و فرح بخشی معروف بوده اما چند دهه ای است که در حاشیه آن یک ابرباغ به همت همه مردم شهر ایجاد شده، ابر باغی که به گفته یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت شهمیرزاد، مدیرکل سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد فائو نیز پیشتر از آن بازدید کرده و همو بوده که برای اولین بار از این ابرباغ به عنوان بزرگترین باغ گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربرآوردن تاک ها از دل بزرگترین باغ گردوی جهان

سربرآوردن تاک ها از دل بزرگترین باغ گردوی جهان