مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-07اقتصادي

شیب صعودی ابتلا به کرونا در استان سمنان/ پروتکل ها رعایت شود


استاندار سمنان بابیان اینکه شیب صعودی ابتلا به بیماری در برخی نقاط استان تُندتر شده، ضمن تأکید بر رعایت پروتکل ها، گفت: میزان بستری کرونا در کل استان بالغ بر 685 نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کل استان بالغ بر 685 نفر است، ابراز داشت: طبق گزارش ها سمنان جزو چهار استانی که روند ابتلاء و افزایش بیماری در آن به صورت سینوسی در حال حرکت بوده و با فرازوفرودهایی همراه است.

وی ضمن بیان اینکه در استان سمنان حرکت رو به افزایش تعداد بیماران کرونایی در آن نسبت به سایر استان ها کمتر است، اما درمجموع وضعیت نگران کننده ای به چشم می خورد، افزود: دو شهرستان آرادان و میامی در وضعیت رنگ بندی زرد، شهرستان های سرخه و مهدی شهر نارنجی و مابقی شهرستان ها در وضعیت رنگ بندی قرمز کرونایی قرار دارند.

محدودیت کرونایی اعمال می شود استاندار سمنان بابیان اینکه با توجه به قرار گیری سمنان در وضعیت قرمز کرونایی تمامی محدودیت های منظور شده بر اساس رنگ بندی ها لازم الاجرا بوده و باید با جدیت اعمال شود، ابراز داشت: دستگاه های متولی امر در خصوص اعمال محدودیت های کرونایی در استان باید به صورت جدی پای کار بوده و بر اساس پروتکل های ابلاغی، نسبت به اعمال محدودیت ها اقدام کنند، کوتاهی در این حوزه به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و مدیر خاطی مواخذه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب صعودی ابتلا به کرونا در استان سمنان/ پروتکل ها رعایت شود

شیب صعودی ابتلا به کرونا در استان سمنان/ پروتکل ها رعایت شود