مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-07پزشكي

ثبت فعالیت کرونایی کادر درمان همدان در آرشیو ملی ایران


مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور گفت: فعالیت های کادر درمان استان همدان در مقابله با کرونا، به ثبت آرشیو ملی ایران خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، میثاق گودرزی ظهر امروز در بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از مرکز اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور اظهار کرد: با همکاری مرکز اسناد غرب کشور و علوم پزشکی همدان، اقدامات و اسناد مکتوب و شفاهی سلامت و همچنین برنامه ریزی های صحیح توانستیم کارنامه خوبی را از خود برجای بگذاریم.

وی اضافه کرد: این اقدامات و مجاهدت ها و برنامه ریزی ها باید در حافظه تاریخی ملت ایران و به عنوان تجربه ای برای آیندگان در آرشیو ملی ایران ثبت شود که در این خصوص از همت عالی مرکز اسناد همدان قدردانی می کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از انتقال اسناد تاریخی و منابع دیداری و شنیداری موجود در آرشیو دانشگاه به مرکز اسناد خبر داد و اضافه کرد: اسناد قابل توجهی در حوزه های مختلف به خصوص بهداشت و درمان در مرکز اسناد جمع آوری شده است که اسناد دانشگاه نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد تا دانشجویان و اساتید دسترسی بیشتر و راحت تری به اسناد داشته باشند.

وی از رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در مرکز اسناد همدان قدردانی و بر رعایت عمومی دستورالعمل ها در همه ادارات و دانشگاه ها تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت فعالیت کرونایی کادر درمان همدان در آرشیو ملی ایران

ثبت فعالیت کرونایی کادر درمان همدان در آرشیو ملی ایران