مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 07:502021-08-07فرهنگي

اعتراض کارگردان «دودکش» به ساخت بی اجازه «دودکش 2»: صدا و سیما خدا قوت!


وقتی همه دوستان من چه بازیگران محترم و عزیز، دست اندرکاران پروژه و مدیر محترم شبکه و ریاست صدا و سیما در کنار هم این کار را بدون صاحب اصلی آن روی آنتن بردند، - اعتراض کارگردان دودکش به ساخت بی اجازه دودکش 2 : صدا و سیما خدا قوت! وقتی همه دوستان من چه بازیگران محترم و عزیز، دست اندرکاران پروژه و مدیر محترم شبکه و ریاست صدا و سیما در کنار هم این کار را بدون صاحب اصلی آن روی آنتن بردند، مرگ کامل و حتمی قانون کپی رایت را در ایران اعلام کردند.

محمدحسین لطیفی ـ کارگردان سریال دودکش ـ در یادداشتی، اعتراض خود را نسبت به ساخت دودکش 2 بدون اجازه وی به عنوان صاحب اثر اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین لطیفی که نخستین بار برای رمضان 92 سریال دودکش را کارگردانی کرد و ادامه آن با عنوان پادری را در رمضان سال 95 ساخت، در یادداشتی به رعایت نشدن حق صاحب اثر در تلویزیوناعتراض و عنوان کرد، ساخت دودکش 2 نشانه مرگ کامل قانون کپی رایت در ایران است.

ساخت دودکش 2 به برزو نیک نژاد سپرده شد که پیشتر همراه با حسن وارسته نویسندگی دو فصل قبلی این مجموعه را عهده دار بودند.

لطیفی در یادداشت اعتراضی خود چنین نوشته است: اگر مقصر بودم قطعاً پوزش می خواستم از همه عزیزان بیننده، اما دوستان من بدانید که بیش از 20 شب است که ایمیل ها و پیام های گله و شکایت شما برای من م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض کارگردان «دودکش» به ساخت بی اجازه «دودکش 2»: صدا و سیما خدا قوت!

اعتراض کارگردان «دودکش» به ساخت بی اجازه «دودکش 2»: صدا و سیما خدا قوت!