مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-07اقتصادي

گرانی میلگرد پاپیچ پروژه های مسکن اقدام ملی در زنجان


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: گرانی میلگرد به چالشی برای پروژه های طرح اقدام ملی تبدیل شده و سبب بالا رفتن هزینه ساخت خواهد شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: گرانی میلگرد به چالشی برای پروژه های طرح اقدام ملی تبدیل شده و سبب بالا رفتن هزینه ساخت خواهد شد.

مسعود بیات منش در گفت وگو با ایسنا، در مورد کمبود و گرانی سیمان و تاثیر آن بر پروژه های طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن اظهار کرد: مشکل کمبود سیمان وابسته به موضوع قطعی برق و مقطعی بود که مسئولان مربوطه قول دادند که برق کارخانه های سیمان وصل باشد و این کمبود برطرف خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر چالش اصلی در حوزه مسکن بحث گرانی میلگرد است که تاثیر منفی بر قیمت تمام شده مسکن های تولیدی در طرح اقدام ملی خواهد گذاشت و مسئولان مربوطه باید این موضوع را کنترل کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه گرانی مصالح قیمت تمام شده این پروژه ها را افزایش خواهد داد، عنوان کرد: افزایش تسهیلات مسکن تا سقف 250 میلیون تومان در شورای پول و اعتبار به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به اینکه دولت برای پروژه های طرح اقدام ملی تسهیلات، زمین و تخفیفات مربوط به پروانه ساختمان و خدمات سازمان نظام مهندسی ارائه می دهد، یادآور شد: مابقی هزینه ساخت باید از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی میلگرد پاپیچ پروژه های مسکن اقدام ملی در زنجان

گرانی میلگرد پاپیچ پروژه های مسکن اقدام ملی در زنجان