مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-07سياسي

درمان ناباروری دیگر لوکس و لاکچری نیست


مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا با بیان اینکه تلاش شده نگاه به درمان ناباروری از درمان لوکس و لاکچری فاصله بگیرد و به امری مهم تبدیل شود، گفت: - امروز دیدگاه تغییر کرده و اینکه خانواده ای دچار ناباروری است و رنجی تحمل می کند، شایسته نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی صادقی تبار - مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا در نشستی خبری که در محل این مرکز برگزار شد، گفت: همکاران ما در پژوهشگاه ابن سینا در زمینه تولید مثل و تحقیقات در این موضوع سابقه دارند و شما خبرنگاران در انتشار این اطلاعات در این زمینه کمک ما می کنید و ما مرهون زحمات شما هستیم که این اطلاعات را به اطلاع علاقه مندان می رسانید.

وی با اشاره به اینکه امروز سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی است، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی سازمانی است که نیروهای آن از جنس فرهیخته و دانش آموختگان دانشگاهی هستند و دلسوخته نیازها و دغدغه های سلامت و فناورانه جامعه هستند.

جایگاه ویژه سازمان در مرز بین دانشگاه و جامعه قرار دارد و شاغلین در جهاد دسترسی به منابع علمی دانشگاه ها دارند و شعار اینکه ما راه دانشگاه تا جامعه را کوتاه کنیم و نیازها را در دسترس قرار دهیم در بستر جهاد دانشگاهی اتفاق می افتد و در همه واحدهای جهاد بچه های جهاد دانشگاهی در استفاده از توانمندی های دانشگاه و تبدیل این توانمندی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان ناباروری دیگر لوکس و لاکچری نیست

درمان ناباروری دیگر لوکس و لاکچری نیست