مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-07سياسي

تزریق قطره چکانی اعتبار و پیشرفت لاک پشتی پروژه های گردشگری در چهارمحال و بختیاری


مسئول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مدیران استان در عمل اعتنایی به جذب سرمایه گذار ندارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، چهارمحال و بختیاری برای تبدیل شدن به قطب گردشگری نیازمند زیرساخت های مناسب است اما با یک نگاه ساده می توان متوجه شد عزمی برای ساخت و آماده سازی این زیرساخت ها وجود ندارد.

بسیاری از پروژه های گردشگری استان معطل جذب سرمایه گذار و اعتبار است و برخی هم که با مشکلات اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند.

سرمایه گذار برای ورود به استان مشوق می خواهد علی مولوی مسئول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در این باره به خبرنگار فارس گفت: مدیران استانی و شهرستانی در عمل خیلی اعتنایی به جذب سرمایه گذار و بسته های تشویقی برای این افراد ندارند.

وی ادامه داد: برای مثال بعد از تصویب طرح در اداره کل سرمایه گذار 10 تا 12 سال درگیر واگذاری زمین و مصوبات مختلف است و این ها باعث دلسردی سرمایه گذاران برای ورود به استان می شود.

مولوی افزود: تزریق اعتبارات قطره چکانی به پروژه ها مانع از پیشرفت کار می شود برای مثال برای یک پروژه که 12 میلیارد تومان اعتبار تصویب شده سالی 50 تا 200 میلیون تومان اعتبار می گذارند و با این پول ها کار پیشرفت نمی کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق قطره چکانی اعتبار و پیشرفت لاک پشتی پروژه های گردشگری در چهارمحال و بختیاری

تزریق قطره چکانی اعتبار و پیشرفت لاک پشتی پروژه های گردشگری در چهارمحال و بختیاری