مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-07سياسي

افتتاح بیمارستان فردوس با پیگیری دادستانی اصفهان


معاون پیگیری و نظارت حقوق عامه دادستانی اصفهان خبر داد: بیمارستان مجهز فردوس خوراسگان که از سال 98 آماده بهره برداری بود، پس از پیگیری مشکلات از سوی دادسرای اصفهان آغاز به کار کرد.

- به خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد محسنی اژیه در آیین افتتاحیه بیمارستان فردوس خوراسگان اظهار داشت: بیمارستان مجهز فردوس خوراسگان که از سال 98 آماده بهره برداری بود، پس از پیگیری مشکلات از سوی دادسرای اصفهان آغاز به کار کرد.

معاون پیگیری و نظارت حقوق عامه دادستانی اصفهان افزود: موضوعات سلامت و ایمنی زیرساخت از حوزه های مهم پیگیری حقوق عامه بوده و علاوه بر مسائلی از قبیل نظارت بر ایمنی مراکز درمانی و رعایت خدمات مطلوب درمانی، بررسی مشکلات حوزه جامعه پزشکی و کادر درمان از جمله، پرداخت بدهی شرکت های بیمه به مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی نیز موضوع پیگیری معاونت حقوق عامه دادسرای مرکز استان اصفهان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه حل و فصل مشکلات پیگیری شده با به کارگیری ظرفیت های حمایتی دستورالعمل پیگیری و نظارت حقوق عامه بوده است، ابراز امیدواری کرد که بهره برداری از این بیمارستان بتواند نقش قابل توجهی در ارائه خدمات به مردم شهر خوراسگان و کمک های پزشکی تخصصی به خصوص برای مصدومان حوادث جاده ای محور شرق اصفهان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیمارستان فردوس با پیگیری دادستانی اصفهان

افتتاح بیمارستان فردوس با پیگیری دادستانی اصفهان