مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-07سياسي

نیاز امروز توسعه کشور، حمایت از جهاددانشگاهی است


رییس جهاددانشگاهی استان زنجان تاکید کرد: برای اینکه ظرفیت های غنی و ارزشمند این نهاد انقلابی در مسیر توسعه کشور قرار گیرد، نیاز به حمایت بیش از پیش مسئولان از جهاددانشگاهی است.

- /جهاددانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/ رییس جهاددانشگاهی استان زنجان: نیاز امروز توسعه کشور، حمایت از جهاددانشگاهی است ایسنا/زنجان رییس جهاددانشگاهی استان زنجان تاکید کرد: برای اینکه ظرفیت های غنی و ارزشمند این نهاد انقلابی در مسیر توسعه کشور قرار گیرد، نیاز به حمایت بیش از پیش مسئولان از جهاددانشگاهی است.

کامران جعفری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، گفت: جهاددانشگاهی از دیرباز تا به امروز تلاش کرده است، جهادگونه و به معنای واقعی کلمه در راستای حل مشکلات کشور گام بردارد، این در حالی است که معتقدیم برای اینکه توسعه واقعی با ظرفیت های ارزشمندی که در جهاددانشگاهی است، رخ دهد، نیازمند حمایت بیش از پیش مسئولان هستیم.

وی شناخت مسئولان از جایگاه و ظرفیت های جهاددانشگاهی را لازمه رسیدن به اهدافی که در سایه عملکرد جهادی محقق می شود، دانست و افزود: با توجه به اینکه این نهاد انقلابی در حوزه های مهم و شاخصی چون پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، اشتغال و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز امروز توسعه کشور، حمایت از جهاددانشگاهی است

نیاز امروز توسعه کشور، حمایت از جهاددانشگاهی است