مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-07سياسي

چرا امکانات ضد حریق جنگل ها در کشور استفاده نمی شود


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد استفاده از امکانات ضد حریق ساخت وطن در کشور همسایه ترکیه بودیم که برای ما افتخار است اما سؤال اینجاست که چرا این امکانات در حریق جنگل های کشور استفاده نمی شود؟ - ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد استفاده از امکانات ضد حریق ساخت وطن در کشور همسایه ترکیه بودیم که برای ما افتخار است اما سؤال اینجاست که چرا این امکانات در حریق جنگل های کشور استفاده نمی شود؟ مرتضی محمودوند بیان کرد: از دیرباز باید به موضوع توسعه متوازن توجه می شده و نشده و اگر شرایطی را امروز در کشور می بینیم براساس عدالت محوری باید باشد.

وی ادامه داد: موضوعی که امروز در بحث شرایط رشد و توسعه و بالندگی کشور می بینیم واقعاً برای کل ملت ایران شرایط مساوی نبوده است.

محمودوند با اشاره به این که زیستگاه های اکوسیستمی که در کشور ما خداوند به ملت ایران هدیه داده یکی بحث جنگل های هیرکانی و دیگری بلوط زاگرس است، عنوان کرد: این دو شاخه اکوسیستم، ریه های کشور هستند، متأسفانه به کارهای کارشناسی و مسائل علمی توجه نمی شود و با لحاظ نکردن نظریات دانشمندان و دانشگاه هایی که در این زمینه فعالیت دارند مواجه هستیم، شاید بزرگترین آسیبی که به این مملکت رسیده کار غیر کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا امکانات ضد حریق جنگل ها در کشور استفاده نمی شود

چرا امکانات ضد حریق جنگل ها در کشور استفاده نمی شود