مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-07سياسي

امدادرسانی ارتش به دوردست ترین نقاط کشور، در کمترین زمان ممکن


امیر سرلشکر موسوی در مراسم اهدای نشان فداکاری به تعدادی از خانواده شهدای سایت سوباشی با تاکید بر اینکه اقتدار، آقایی و افتخار امروز کشور مرهون خون شهداست گفت: - امیر سرلشکر موسوی در مراسم اهدای نشان فداکاری به تعدادی از خانواده شهدای سایت سوباشی با تاکید بر اینکه اقتدار، آقایی و افتخار امروز کشور مرهون خون شهداست گفت: امدادرسانی ارتش به دوردست ترین نقاط کشور در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در دیدار تعدادی از خانواده شهدا و بازماندگان سایت راداری سوباشی همدان و اهدای نشان فداکاری گفت: ارتش در دفاع مقدس با تمام وجود پای دفاع از کشور، ملت و ناموس ایستاد و بیش از 48 هزار شهید و بیش از دویست هزار جانباز تقدیم انقلاب کرد.

وی افزود: همه نیروهای ارتش در خط مقدم دفاع از کشور جانانه ایستادند و پدافند هوایی به دلیل نوع ماموریت و وظیفه ای که به عهده دارد مثل دوران دفاع مقدس همچنان در خط مقدم است.

امیر سرلشکر موسوی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را یک فرصت مغتنم برای یادآوری گذشته دانست و آن را برای همه مسئولین لازم عنوان کرد و ادامه داد: مرور خاطرات، ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران به ما یادآوری می کند که برای برافراشته ماندن این پرچم خونهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی ارتش به دوردست ترین نقاط کشور، در کمترین زمان ممکن

امدادرسانی ارتش به دوردست ترین نقاط کشور، در کمترین زمان ممکن