مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-07ورزشي

شرایط سخت بانوان جودوکار ناشنوا برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه


مربی تیم ملی جودو بانوان ناشنوا گفت: به دلیل شرایط کرونا و کمبود خوابگاه امکان استفاده از حریف تمرینی برای بانوان جودوکار ناشنوا وجود ندارد و همین مساله سبب شده تا شرایط سختی را برای آماده سازی بانوان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان فرانسه داشته باشیم.

- مربی تیم ملی جودو بانوان ناشنوا گفت: به دلیل شرایط کرونا و کمبود خوابگاه امکان استفاده از حریف تمرینی برای بانوان جودوکار ناشنوا وجود ندارد و همین مساله سبب شده تا شرایط سختی را برای آماده سازی بانوان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان فرانسه داشته باشیم.

نرگس موسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دومین اردوی آماده سازی بانوان جودوکار ناشنوا با حضور 10 ورزشکار در شرایطی در فدراسیون ناشنوایان در حال برگزاری است که به دلیل کرونا و کمبود خوابگاه امکان استفاده از حریف تمرینی برای ورزشکاران وجود ندارد و مربیان مجبورند خود حریف تمرینی برای بانوان جودوکار ناشنوا باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از بانوان جودوکار عازم فرانسه خواهند شد، گفت: حداکثر 4 نفر (2 نفر در کاتا و 2 ورزشکار در بخش انفرادی) برای اعزام به فرانسه در نظر گرفته شده است، البته هنوز هیچ ورزشکاری انتخاب نشده و در پایان اردوی پنجم جودوکاران اعزامی مشخص خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط سخت بانوان جودوکار ناشنوا برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه

شرایط سخت بانوان جودوکار ناشنوا برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه