مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-07سياسي

برخی مسؤولان به الزامات فعالیت رسانه ای در جنگ نرم اشراف کافی ندارند


رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم تصریح کرد: متأسفانه برخی مسؤولان نسبت به الزامات فعالیت رسانه ای در جنگ نرم، اشراف لازم را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فخرالدین یوسف پور با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفید حکم ریاست جمهوری مبنی بر لزوم رفع نقاط ضعف کشور در عرصه تبلیغات رسانه ای اظهار کرد: واقعیت مسلمی که وجود دارد این است که امروزه، رسانه ها و تبلیغات و محتوای آن ها، مهم ترین نقش را در جهت دهی به نگرش افراد در جامعه بر عهده دارند و از این رو باید روی بحث تبلیغات رسانه ای از حیث تأثیرگذاری خاص بر آحاد مردم، حساب ویژه ای باز کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان در مراسم تنفید حکم ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین رییسی با اشاره به تلاش مضاعف دشمن در عرصه جنگ نرم، بر لزوم حرکت تبلیغاتی درست و تمهیدات رسانه ای قوی تر و هوشمندانه تر در کشور تأکید کردند و بی شک بیان این مطالبه، وظیفه مسئولان کشور را در این باره سنگین تر از قبل کرده است.

این فعال رسانه ای گفت: متأسفانه گاهی اوقات مشاهده می کنیم که برخی مسئولان، آن طور که باید و شاید نسبت به الزامات فعالیت رسانه ای در جنگ نرم، اشراف ندارند و برخی نیز البته گویا یک جنگ شدید و تمام عیار رسانه ای با نظام سلطه قرار داریم و به هیچ وجه نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسؤولان به الزامات فعالیت رسانه ای در جنگ نرم اشراف کافی ندارند

برخی مسؤولان به الزامات فعالیت رسانه ای در جنگ نرم اشراف کافی ندارند