مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 03:002021-08-06پزشكي

مسئولان برای مقابله با کرونا دچار خستگی شدند


نائب رییس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: مسئولان با عبور از چهار پیک چهارم، دچار خستگی، کاهش حساسیت و انگیزه شده اند و با عادی انگاری، سطح پیشگیری و رعایت پروتکل های بهداشتی را کاهش دادند.

- سید محمد پاکمهر در گفتگو با مبتلا می شوند و از طرفی با گذشت حدود 2 سال از شیوع این بیماری و ایجاد خسارات گسترده مالی و جانی، متأسفانه همچنان جوامع بهداشت و درمان جهانی موفقیت چندانی در زمینه درمان و پیشگیری این بیماری خطرناک به دست نیاورده اند.

پاکمهر تصریح کرد: حتی واکسن های ساخته شده در چندین پلت فرم در دنیا و کشور ما به لحاظ کمی موفق بوده ولی به لحاظ کیفی تقریباً ناموفق بوده است زیرا بعضی از افراد واکسینه شده نیز فوت کرده اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی سخت ترین دوران عمر خود را سپری می کند و دانشمندان چالشی ترین دوران خود را طی می کنند.

وی افزود: مسئولان با عبور از چهار پیک بیماری، دیگر دچار خستگی، کاهش حساسیت و انگیزه شده اند و با عادی انگاری سطح پیشگیری و رعایت پروتکل های بهداشتی را کاهش دادند.

پاکمهر ادامه داد: افزایش روزانه مبتلایان، افزایش تصاعدی تعداد بستری شدگان و افزایش تلفات انسانی حکایت از شیوع ویروس دلتا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای مقابله با کرونا دچار خستگی شدند

مسئولان برای مقابله با کرونا دچار خستگی شدند