مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 16:202021-08-06بين الملل

امروز نشانه های پیروزی بزرگ جریان مقاومت ظاهر شده است


رییس جمهور با بیان اینکه عملیات «شمشیر قدس» نشان داد که ابتکار عمل در دست جریان مقاومت است، گفت: امروز نشانه های پیروزی بزرگ جریان مقاومت ظاهر شده است.

- رییس جمهور با بیان اینکه عملیات شمشیر قدس نشان داد که ابتکار عمل در دست جریان مقاومت است، گفت: امروز نشانه های پیروزی بزرگ جریان مقاومت ظاهر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رییسی رییس جمهور، در دیدار اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس، با تشکر از نگاه امیدآفرین وی درباره آزادسازی قدس و پایان اشغال فلسطین گفت: امروز نشانه های پیروزی بزرگ جریان مقاومت ظاهر شده و عملیات شمشیر قدس یکی از نشانه های این پیروزی بود.

وی افزود: عملیات شمشیر قدس نشان داد که ابتکار عمل در دست جریان مقاومت است، نیروهای مقاومت در این عملیات چنان عرصه را بر دشمن صهیونیستی تنگ کردند که نه خود صهیونیست ها و نه حامیان آنها فکر آن را هم نمی کردند.

رییس جمهور، پیروزی عملیات شمشیر قدس را باعث امیدواری دوستان و ناامیدی دشمنان جریان مقاومت توصیف کرد و اظهار داشت: مهمترین پیام این پیروزی این بود که نظریه مقاومت در فلسطین جواب داده و خواهد داد، آنچه آینده فلسطین و منطقه را رقم می زند، مجاهدت مجاهدان و مقاومت نیروهای جهادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز نشانه های پیروزی بزرگ جریان مقاومت ظاهر شده است

امروز نشانه های پیروزی بزرگ جریان مقاومت ظاهر شده است