مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 10:002021-08-06اجتماعي

هفته پر طرح و رونق شهرداری بافق


شهردار بافق در هفته جاری سه طرح تندیس سردار سلیمانی، المان راه آهن و میدانی به همین عنوان را بهره برداری کرد و کلنگ مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی بلوار وحشی را بر زمین زد.

- ایسنا/یزد شهردار بافق در هفته جاری سه طرح تندیس سردار سلیمانی، المان راه آهن و میدانی به همین عنوان را بهره برداری کرد و کلنگ مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی بلوار وحشی را بر زمین زد.

سیدعلی نوروززاده در حاشیه بهره برداری از طرح های عنوان شده خدمت به مردم را در سایه مشارکت شهروندان افتخار دانست و گفت: تندیس سردار سلیمانی در مدت زمان 9 ماه توسط یک استاد نامی کشورمان ساخته و در میدانی به همین نام نصب شد و رونمایی شد.

شهردار بافق عملیات اجرایی این طرح را شامل ساخت تندیس، زیرسازی، نصب جدول، سنگ کاری و تامین روشنای عنوان کرد و افزود: طرح میدان و تندیس شهید سردار سلیمانی با هزینه 25 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل منابع داخلی شهرداری آماده و بهره برداری شد.

وی درباره ساخت این اثر ارزشمند و ماندگار که بزرگترین تندیس نصب شده در شهر است، تصریح کرد: به منظور ابراز ارادت به ساحت مقدس سردار دل ها، تندیس شهید سلیمانی در شمایل یک مدافع قهرمان با چهره ای سرشار از آرامش قلبی و لبخند دلنشین و همیشگی وی ساخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته پر طرح و رونق شهرداری بافق

هفته پر طرح و رونق شهرداری بافق