مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 09:502021-08-06سياسي

مسئولان ارشد مملکتی دارو و امکانات درمانی به بوشهر ارسال کنند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان ارشد مملکتی هر چه زودتر اقلام دارویی و امکانات درمانی را به استان ارسال کنند تا مردم عزیز دچار مشکلات درمانی نشوند.

- ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان ارشد مملکتی هر چه زودتر اقلام دارویی و امکانات درمانی را به استان ارسال کنند تا مردم عزیز دچار مشکلات درمانی نشوند.

آیت الله صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته اظهار کرد: مراسم تحلیف ریاست محترم جمهور نشان از اقتدار ایران اسلامی و شکست پروژه انزوای ایران از سوی جهان استکبار بود و حضور شخصیت های ممتاز بیش از 80 کشور جهان نشان از این موضوع داشت.

وی اضافه کرد: آیت الله رییسی ریاست جمهور محترم نکات مهمی ایراد فرمودند و امیدوارم که تمامی اموری که آن ریاست جمهوری محترم بیان کردند به کمک همگان اجرایی شود و برای ایشان آرزوی موفقیت می کنیم.

امام جمعه بوشهر با تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاری کاری بزرگ در عرصه مدیریت جامع هندسه نظام انسانی است و واسطه تحول بی خبری، بی اطلاعی و جهل جامعه به با خبری، با اطلاعی و علم جامعه است.

صفایی بوشهری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار بیان کرد: جهان استکبار هم اینک در اندیشه مدیریت ادراکی جوامع بشری برای معماری اذهان آنان به سود خود است تا بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان ارشد مملکتی دارو و امکانات درمانی به بوشهر ارسال کنند

مسئولان ارشد مملکتی دارو و امکانات درمانی به بوشهر ارسال کنند