مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-06سياسي

فرمانداران وضعیت مراکز درمانی و اقلام مورد نیاز را رصد کنند


استاندار هرمزگان دقایقی پیش در گفتگوی تلفنی با فرمانداران آخرین وضعیت شهرستان های استان را در خصوص رعایت پروتکلها مورد ارزیابی و بررسی قرارداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی امروز جمعه در گفتگو با فرمانداران و هم چنین معاون سیاسی استانداری، بر نظارت حداکثری بر امور و مرور و فعالیت گزارش کنند.

همتی تاکید کرد: هماهنگی و دستورات لازم به بخشداران در خصوص کنترل ورود به روستا به جز در موارد ضروری انجام شود.

استاندار با اشاره به تعداد فوتی های امروز در استان خاطر نشان کرد: دورهمی ها و عدم رعایت پروتکلها و بهداشت فردی و عمومی مهمترین عامل شیوع کروناست که چنانچه این رویه ادامه پیدا کند وضع به مراتب وخیم تر خواهد شد.

  همتی با بیان اینکه مراکز درمانی در حال حاضر اشباع شده است از دست اندرکاران خواست پیش بینی لازم را برای تامین تخت انجام و در صورت نیاز از درمانگاه ها برای درمان بیماران استفاده کنند.

وی به پیگیری های انجام شده در خصوص  تامین واکسن اشاره کرد و گفت: طبق مکاتبات انجام شده از ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا موضوع واکسن برای تمامی اقشار و گروه ها انجام خواهد شد.

استاندار شرایط استان را در بخش عدم رعایت پروتکل ها بسیار پایین ارزیابی کرد و بار دیگر بر رعایت پروتکل ها در این خصوص نامید و آن را مهمترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران وضعیت مراکز درمانی و اقلام مورد نیاز را رصد کنند

فرمانداران وضعیت مراکز درمانی و اقلام مورد نیاز را رصد کنند