مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-06اقتصادي

رالی در روزهای پرمرگ کرونا


با وجود اعلام وضعیت سیاه کرونا در کشور، اوضاع اسفناک بیمارستان ها و افزایش آمار روزانه مرگ و میر و همچنین منع تردد و مسافرت بین 395 شهر، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، - رالی کمپرها را با هدف ترویج سفر مسؤولانه در دوران کرونا و رونق گردشگری داخلی راه انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رالی مختص کمپرها است؛ خودروهایی که برای خواب، آشپزی و دستشویی تجهیز شده اند و بیشتر معنی خودروهای مسافرتی و تفریحی را می دهند.

این رالی از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است، برگزار شده و در آن، 40 دستگاه خودروی کمپر و کاروانی شرکت کرده اند که با عبور از مسیر تهران، البرز و قزوین، دو روز هم کنار دریاچه خلشکوه از توابع شهرستان رودبار مستقر می شوند.

حسین اربابی ـ مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ـ گفته که این رالی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود و هدف آن هم ترویج سفر مسؤولانه در دوران کرونا و رونق گردشگری داخلی و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی است.

کلوپ کمپینگ و کاروانینگ ایران مهرماه سال گذشته با مجوز کانون جهانگردی و اتومبیلرانی فعالیت رسمی خود را با نمایش کمپرها در تهران، آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رالی در روزهای پرمرگ کرونا

رالی در روزهای پرمرگ کرونا