مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-06پزشكي

بیمارستان صحرایی در انزلی راه اندازی می شود


فرماندار انزلی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، گفت: در چند روز آینده بیمارستان صحرایی در انزلی راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازماند تا با دستپاچگی اقدام به راه اندازی بیمارستان صحرایی کنیم و از همین امروز باید نسبت به ایجاد بیمارستان صحرایی اقدام شود.

میرغضنفری با بیان اینکه، مسئولیت ایجاد این بیمارستان با سپاه و با نظارت شبکه بهداشت و درمان بندرانزلی است، ادامه داد: تمام دستگاه های اجرایی و خدمات رسان بندرانزلی موظف هستند در کمک به برپایی و خدمات رسانی هرچه بهتر این بیمارستان صحرایی نهایت کمک و همراهی را داشته باشند.

فرماندار بندرانزلی با اشاره به موج شناور حضور مسافران در بندرانزلی و گیلان، گفت: با وجود اینکه از سوی ستاد ملی سعی شد با کسبه و بازاریان و خصوصاً رستوران داران با قوه قهریه برخورد نشود، ادامه داد: تمام رستوران ها فقط مجاز به تهیه غذای بیرون بر هستند و اداره صمت رستوران های متخلف را پلمپ کند.

وی با اشاره به اینکه همواره مدافع بازاریان و کسبه بوده است، اضافه کرد: بازاریان و کسبه هم باید این سختی را به جان بخرند و کلیه تالارهای عروسی، قهوه خانه ها، کافی شاپ ها تعطیل بوده و اداره صمت در صورت مشاهده تخلف از سوی آنان اقدام به پلمپ آن واحد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان صحرایی در انزلی راه اندازی می شود

بیمارستان صحرایی در انزلی راه اندازی می شود