مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-06بين الملل

سی جی تی ان: تایوان زمین بازی آمریکا نیست


شبکه «سی جی تی ان» چین با انتشار یک یادداشت شدیداللحن به دولت جو بایدن درباره ادامه فضولی کردن در امور داخلی پکن به ویژه در زمینه تایوان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که هشدارهای تند مقام های ارشد پکن به واشنگتن درباره دخالت در امور داخلی قرار داده اند که چین در هر مرحله تنها اعتراض شدید خواهد کرد اما هیچ اقدامی نخواهد کرد و اجازه می دهد وضعیت موجود از درون تهی شود.

این عقیده، اشتباه است.

هنگامی که شرایط ایجاب کند، چین حضور خود را در منطقه به میزان قابل توجهی افزایش می دهد تا از نابود شدن وضع موجود جلوگیری کند و آماده است تا اقدامات جدی برای تحت کنترل در آوردن طرف های متخلف انجام دهد .

سی جی تی ان ادامه داد: در مواجهه با چنین ایدئولوژی مزاحمی، چین مجبور است برای پشتیبانی از حقوق و ادعاهای حاکمیتی خود از یک عامل بازدارنده که تهدید معتبر توسل به زور است حمایت کند.

اگر غرب دیدگاه چین را مشروع یا مساوی با نظر خود نپذیرد، تنها چیزی که می تواند آنها را به جدی گرفتن دیدگاه (چین) وادارد، نشان دادن قدرت ملی و توانایی پاسخگویی به خطوط قرمز چین است .

رسانه دولتی چین هشدار داد: انگیزه (نهایی) و حرکت دهنده، صلح خواهد بود اما ایالات متحده و برخی سیاستمداران خاص در تایوان صلح را تضعیف می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی جی تی ان: تایوان زمین بازی آمریکا نیست

سی جی تی ان: تایوان زمین بازی آمریکا نیست