مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 19:102021-08-05سياسي

راه اندازی حسینیه های سیار و مجازی در شرایط کرونایی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، تشکیل هزار حسینیه سیار، هزار حسینیه مجازی، هزار حسینیه در فضای باز و ساماندهی روضه های بانوان را از برنامه های اداره کل متبوع خود در ماه های محرم و صفر سال جاری دانست.

- حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به جلسات متعدد برگزار شده درباره فعالیت هیئات مذهبی در ماه های محرم و صفر پیشِ رو بیان کرد: در دو هفته آینده، دو برنامه توجیهی برای مداحان و رؤسای هیئات مذهبی استان در دستور کار است.

وی همچنین به برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای برگزاری عزاداری ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی توجه داد و اظهار کرد: برنامه های تدارک دیده شده در پنج محور از سوی این اداره کل پیگیری و دنبال می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سپس به ضرورت هماهنگی، اطلاع رسانی و توجیه هیئات مذهبی برای برپایی مراسم های عزاداری اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های این اداره کل در ماه های محرم و صفر سال جاری، حرکت به سمت راه اندازی برنامه های عزاداری غیرجمعیت پایه است و از این رو، راه اندازی هزار حسینیه سیار در دستور کار قرار دارد.

شعبان زاده ادامه داد: این برنامه با مشارکت و هماهنگی سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی در دو نوبت یک ساعت به اذان ظهر و یک ساعت به اذان مغرب با را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی حسینیه های سیار و مجازی در شرایط کرونایی

راه اندازی حسینیه های سیار و مجازی در شرایط کرونایی