مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 18:552021-08-05سياسي

مراسم تحلیف بدون هیچ حادثه ای برگزار شد


سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در مراسم تحلیف رییس جمهور نیروهای اورژانس مانند همیشه در صحنه حضور داشتند اظهار داشت: 14 آمبولانس دو اتوبوس آمبولانس و 8 دستگاه موتور آمبولانس به صورت آماده باش در محل برگزاری تحلیف رییس جمهور منتخب حاضر بودند.

- سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در مراسم تحلیف رییس جمهور نیروهای اورژانس مانند همیشه در صحنه حضور داشتند اظهار داشت: 14 آمبولانس دو اتوبوس آمبولانس و 8 دستگاه موتور آمبولانس به صورت آماده باش در محل برگزاری تحلیف رییس جمهور منتخب حاضر بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اورژانس کشور، پیمان صابریان با اشاره به حضور پزشکان در محل استقرار نیروهای اورژانس افزود: در مراسم تحلیف، 11 نفر از پزشکان اورژانس از جمله تعدادی از بانوان پزشک برای کمک رسانی حاضر بودند و 9 دستگاه آمبولانس نیز اتومبیل های مقامات کشورهای مختلف را همراهی کردند.

وی با بیان اینکه در محل اسکان مهمانان خارجی نیز نیروهای اورژانس استقرار یافتند تا در صورت نیاز خدمات لازم را به آنها ارائه دهند تصریح کرد: خوشبختانه سازمان اورژانس تهران همکاری تنگاتنگی با بخش بهداشت و درمان و درمانگاه مجلس داشت و پرسنل اورژانس در ساختمان مجلس شورای اسلامی برای ارائه خدمات استقرار یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تحلیف بدون هیچ حادثه ای برگزار شد

مراسم تحلیف بدون هیچ حادثه ای برگزار شد