مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 18:202021-08-05سياسي

سفر به خراسان رضوی ممنوع شد


دبیر ستاد مبارزه با کرونای خراسان رضوی گفت: با پیشنهاد مدیریت استان و موافقت ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، سفر به خراسان رضوی از مبدا تمام استان های کشور ممنوع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپنجشنبه شب ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید حمید موسوی در حاشیه صد و نهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با مقابله با کرونا در خراسان رضوی افزود: با توجه به افزایش تعداد بستری ها و فوتی های استان نسبت به قبل از دوره اوج، رییس ستاد مقابله با کرونا در استان علاوه بر صدور دستوراتی برای عبور از وضعیت موجود به دنبال گرفتن مجوزهای بیشتر برای مدیریت بهتر موضوع، از ستاد ملی بوده است.

وی ادامه داد: با خیز جدید کرونای دلتا در استان، استاندار خراسان رضوی طی مکاتبه ای از ستاد ملی خواست تا سفر به خراسان رضوی از مبدا ممنوع و سفر اتباع خارجی هم محدود بشود که در همین راستا در نهایتا ستاد ملی کرونا امروز با این درخواست استان موافقت و به تمام استان های کشور ابلاغ کرد که تا اطلاع ثانوی هیچ استانی مجوز برای ورود به خراسان رضوی صادر ننماید.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در خراسان رضوی گفت: این ممنوعیت و محدودیت ها تا زمانی ادامه خواهد داشت که شرایط استان از وضعیت اوجگیری کرونا خارج شود و در این فاصله زمانی بتوانیم استان را در حوزه درمان و پیشگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به خراسان رضوی ممنوع شد

سفر به خراسان رضوی ممنوع شد