مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 17:202021-08-05سياسي

ترکیب اعضای شورای اسلامی شهر مرودشت مشخص شد


ترکیب هیئت رییسه دائمی شورای اسلامی شهر مرودشت مشخص گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، اولین جلسه شورای ششم با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت تشکیل گردید.

در ابتدای این جلسه پس از تلاوت چندی از کلام الله مجید، منتخبین شورا با قرائت سوگندنامه در برابر قرآن، تعهد کردن با تکیه بر شرف انسانی خویش در حفظ امانت و انجام هرچه بهتر وظایف و خدمت به مردم در چارچوب قانون اساسی و مقررات کشور کوشا و زمینه عدل و انصاف را در نظر داشته باشند و در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت و آبادانی کشور حوزه انتخابیه خود اهتمام جدی داشته باشند.

در ادامه صارمی، معاون فرماندار ویژه مرودشت اولویت های کار این شورا را عمرانی، فرهنگی و اجتماعی با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های دلسوزان و نخبگان و خیرین شهر مرودشت برشمرد و  به بیان راهکارها و راهبردهای قانونی برای پیشرفت و توسعه شهر و همچنین تلاش برای رفع موانع و مشکلات مردم اشاره کرد.

انتخابات هیئت رییسه با رای گیری طی شد و نتیجه به شرح ذیل حاصل گردید: 1-  بهمن مردانی به عنوان رییس شورا 2 - میثم حیدری به عنوان نائب رییس شورا 3- مهدی مختاری به عنوان منشی شورا 4-  محمد رستمی به عنوان سخنگوی شورا 5-  حامد زارع، جواد صادقی و محمدرضا شیروانی به عنوان اعضای شورا همچنین مهدی مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب اعضای شورای اسلامی شهر مرودشت مشخص شد

ترکیب اعضای شورای اسلامی شهر مرودشت مشخص شد