مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 16:302021-08-05سياسي

سفر به مشهد ممنوع شد/ تا اطلاع ثانوی مسافران به خراسان رضوی نروند


با خیز جدید کرونای دلتا در استان، استاندار خراسان رضوی طی مکاتبه ای از ستاد ملی خواستند تا سفر به خراسان رضوی از مبدا ممنوع و سفر اتباع خارجی هم محدود بشود که در همین راستا نهایتاً ستاد ملی کرونا امروز با این درخواست استان موافقت و به تمام استان های کشور .

- جی پلاس؛ دبیر ستاد مبارزه با کرونای استان خراسان رضوی گفت: با پیشنهاد مدیریت استان و موافقت ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، سفر به خراسان رضوی از مبدا تمام استان های کشور ممنوع شد.

سید حمید موسوی در حاشیه یکصد و نهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با مقابله با کرونا استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد بستری ها و فوتی های استان نسبت به قبل از پیک، رییس ستاد مقابله با کرونا استان علاوه بر صدور دستورهایی برای عبور از وضعیت موجود به دنبال گرفتن مجوزهای بیشتر برای مدیریت بهتر موضوع، از ستاد ملی بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونای خراسان رضوی اضافه کرد: با خیز جدید کرونای دلتا در استان، استاندار خراسان رضوی طی مکاتبه ای از ستاد ملی خواستند تا سفر به خراسان رضوی از مبدا ممنوع و سفر اتباع خارجی هم محدود بشود که در همین راستا نهایتاً ستاد ملی کرونا امروز با این درخواست استان موافقت و به تمام استان های کشور ابلاغ کرد تا اطلاع ثان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به مشهد ممنوع شد/ تا اطلاع ثانوی مسافران به خراسان رضوی نروند

سفر به مشهد ممنوع شد/ تا اطلاع ثانوی مسافران به خراسان رضوی نروند