مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 13:502021-08-05سياسي

عشایر محدوده کشت و صنعت به مسئولان اعتماد کنند/اصلاح نابسامانی ها به نفع عشایر


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: عشایر مغان که در محدوده کشت و صنعت ساکن بودند در طرح ساماندهی به مسئولان و متولیان امر اعتماد و وثوق کامل داشته باشند.

- آیت الله سید حسن عاملی در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ما خوشحال هستیم که بعد از سال ها پیگیری امور مربوط به ساماندهی عشایر محدوده نشین کشت و صنعت مغان، این کار به سرانجام رسید تا بر اساس مصوبه هیئت دولت عشایر واقعی با دریافت سه هکتار زمین به صورت تعاونی به حق و حقوق واقعی خود برسند.

وی از پیگیری ها و تلاش خستگی ناپذیر استاندار اردبیل در این زمینه قدردانی کرد و گفت: زمانی که به این مناطق سرکشی می کردم، روحاً معذب بودم چرا که ساکنین این منطقه نه از آب شرب و نه امکانات اولیه بهره ای نبرده بودند که انتظار می رود با واگذاری قانونی اراضی به این عشایر و ساماندهی آنها از امکانات و برکات نظام اسلامی بیش از گذشته استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: وضعیت نابسامان عشایر این محدوده برای ما سرافکندگی داشت و در برابر ولی نعمتان همواره خجالت زده بودیم اما با کار بزرگی که دولت و مسئولان استانی انجام دادند، به جد مشکلات عشایر در مرحله رسیدگی و اتمام قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر محدوده کشت و صنعت به مسئولان اعتماد کنند/اصلاح نابسامانی ها به نفع عشایر

عشایر محدوده کشت و صنعت به مسئولان اعتماد کنند/اصلاح نابسامانی ها به نفع عشایر