مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 13:302021-08-05حوادث

دستگیر 529 متهم در اراک


فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری 529 سارق، معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در تیر ماه امسال در این شهرستان خبر داد.

- به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، امیر مختاری امنیت را یکی از نیازهای ضروری انسان ها در جامعه دانست و گفت: مردم در تأمین امنیت نقش بسزایی دارند و تعامل و مشارکت مردم با پلیس یکی از مهمترین مؤلفه های سرمایه اجتماعی پلیس در جلب مشارکت های عمومی است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم است، افزود: در برنامه ریزی عملیاتی پلیس در تیر ماه امسال ،315 نفر سارق دستگیر و در اعتراف این افراد 626 فقره انواع سرقت کشف شد که میزان دستگیری ها افزایش 76 درصدی دستگیری ها را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اشاره به برنامه های پلیس شهرستان اراک در مبارزه با مواد مخدر به عنوان بخشی دیگر از مطالبات مردمی حوزه ارتقا امنیت اجتماعی، گفت: در تیر ماه امسال در حدود 13 کیلو و 794 گرم انواع مواد مخدر در عملیات های کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی اراک کشف و 214 نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

مختاری با اشاره به اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه امنیت ترافیکی و برخورد با موتورسواران متخلف گفت: در تیر ماه امسال، 122 دستگاه موتور سیکلت و 255 دستگاه خودرو ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیر 529 متهم در اراک

دستگیر 529 متهم در اراک