مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-05سياسي

کارمندان شهرداری باید بدون لکنت خواسته خود را مطرح کنند


رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه درب شورا به روی مردم باز است، گفت:متاسفانه آنقدر بین مردم و مسؤولان فاصله افتاده است که مردم ماه ها باید متتظر باشند تا مسؤولی را ملاقات کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو در مراسم معارفه سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه مدیریت شهری نیاز به نیروی جوان و پرتلاش دارد، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در کشور به لحاظ اقتصادی و سیاسی حاکم است، امیدواریم با همکاری همکاران از عهده مسؤولیت محوله برآییم.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در شورا به روی کارمندان شهرداری باز است، گفت: کارمند شهرداری باید بدون لکنت با مردم صحبت کند.

وی با اشاره به اینکه امروز دیدن خدا راحت تر از مسؤولان شده و ارتباط مردم با مسؤولان کمتر شده است، گفت: متاسفانه آنقدر بین مردم و مسؤولان فاصله افتاده است که مردم ماه ها باید متتظر باشند تا مسؤولی را ملاقات کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید پنهان کاری باشد و مردم دچار مشکل شوند، تصریح کرد: در ماه های گذشته همه ما شاهد فشار مضاعف بر بدنه شهرداری بودیم و شیوع بیماری از خودمان بر جای بگذاریم، افزود،: سعی کنیم از کارمان لذت برده و کارها را درست پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمندان شهرداری باید بدون لکنت خواسته خود را مطرح کنند

کارمندان شهرداری باید بدون لکنت خواسته خود را مطرح کنند