مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-05سياسي

اعضای شورای شهر منافع مردم را درنظر بگیرند


اعضای جدید شورای شهر به گونه ای فعالیت کنند که عملکردشان مورد پسند مردم شهر باشد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: اعضای جدید شورای شهر به گونه ای فعالیت کنند که عملکردشان مورد پسند مردم شهر باشد.

علی محمدی ایروانلو امروز 14 مرداد در مراسم تحلیف و انتخاب رسمی هیات رییسه شورای ششم شهر ماکو که صبح امروز ترتیب یافت، ضمن عرض تبریک به اعضای جدید با بیان اینکه امروز روز مبارکی برای شروع بکار شورای ششم است، گفت: امیدوارم عملکرد اعضای محترم شورا در دوره ششم مورد رضایت خداوند و مردم فهیم شهرماکو باشد.

فرماندار ماکو با اشاره به اینکه بحث انتخاب شهردار کار ویژه ای بوده و عملکرد شورا نیز در انتخاب شهردار نمایان می شود، افزود : با انتخاب سریع شهردار اجازه ندهید مدیریت شهری بدون مدیر اجرایی بماند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : در انتخاب شهردار اعضای شورا باید بدانند که امروز هر رای که می دهند تنها رای خودشان نبوده بلکه رای اعتماد مردم را گرفته اند و به نمایندگی از مردم رای می دهند و حتماً باید منافع مردم را در نظر بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان این مراسم آقایان جعفر بایرام زاده با پنج رای موافق به عنوان رییس شورا و حجت پام با پنج رای موافق به عنوان نائب رییس شورا و بهنام رستم زاده با پنج رای موافق به عنوان خزانه دار و منشی شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر منافع مردم را درنظر بگیرند

اعضای شورای شهر منافع مردم را درنظر بگیرند