مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-05سياسي

ضعف اقتصاد رسانه ای مهمترین چالش رسانه های استان قم


مدیر خانه مطبوعات استان قم با اشاره به اینکه مهمترین چالش در بین رسانه ها، بحث اقتصاد ضعیف رسانه ها است، گفت: سطح کیفی محتواها نیز به این دلیل افت کرده است.

- ، حسین همتی نژاد بعد از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مهمترین چالش در بین رسانه ها، بحث اقتصاد ضعیف رسانه ها است و مشکلات زیادی نیز ناشی از همین مسئله است، گفت: سطح کیفی محتواها نیز به این دلیل افت کرده است.

مدیر خانه مطبوعات استان قم چالش بعدی پیش روی رسانه ها را افزایش روز افزون در سرعت انتشار اخبار دانست و افزود: یکی دیگر از مسئولیت های خبرگزاری ها دقت و سرعت در انتشار اخبار است که باید با جدیت و درایت انجام گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت ها در مسئله قانون گذاری برای خبرنگاران عملکرد مناسبی نداشته اند، ادامه داد: نمایندگان صنوف در صنف های دیگر در اعطای پروانه به فعالان آن حرفه نقش دارند اما این مسئله در بین خبرنگاران جایگاه مناسب ندارد.

همتی نژاد با اشاره به اینکه افزایش رسانه ها در استان با از دست دادن آرمان آنها یعنی استقلال رسانه ای روبرو شده است، گفت: حق التحریر بودن خبرنگاران و حقوق دریافتی کمتر از حقوق کارگری از دیگر مشکلات خبرنگاران است که باید به این مشکلات در سطح کلان نگریسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف اقتصاد رسانه ای مهمترین چالش رسانه های استان قم

ضعف اقتصاد رسانه ای مهمترین چالش رسانه های استان قم