مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-05اقتصادي

رفع تصرف بیش از 13 هزار متر مربع از اراضی ملی در سیرجان


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیرجان گفت: 13 هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی متعلق به این نهاد در روستاهای جلال آباد و حاج عزت گویینی ها این شهرستان طی روز گذشته آزاد سازی و رفع تصرف شد.

- ایسنا/کرمان رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیرجان گفت: 13 هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی متعلق به این نهاد در روستاهای جلال آباد و حاج عزت گویینی ها این شهرستان طی روز گذشته آزاد سازی و رفع تصرف شد.

بهنام سلاجقه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: 4000 متر مربع از اراضی ملی و دولتی در مالکیت بنیاد مسکن سیرجان در روستای جلال آباد سیرجان و9000 متر مربع در روستای حاج عزت گویینی ها به ارزش هفتاد میلیارد ریال رفع تصرف شد.

وی با اشاره به حمایت های ویژه رییس شورای تامین سیرجان و دادستان برای مقابله با سودا گران زمین و زمین خواران و متصرفین غیر قانونی، افزود: با توجه به دستور دادستان در آینده نزدیک،دیگر تصرفات غیر مجاز در اراضی ملی و دولتی چند روستا و یک شهر اقماری متعلق به این بنیاد که افراد فرصت طلب بدون مجوز تصرف و همچنین ساخت و ساز غیر مجاز کرده اند، رفع تصرف خواهد شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیرجان با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به تصرف غیرقانونی و ساخت و ساز بنا در زمین های ملی و دولتی می کنند تاکید کرد: هرگونه دخل و تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 13 هزار متر مربع از اراضی ملی در سیرجان

رفع تصرف بیش از 13 هزار متر مربع از اراضی ملی در سیرجان