مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-05سياسي

حضور «میرضیایف» در نشست رؤسای جمهور آسیای مرکزی


رییس جمهور ازبکستان برای نشست و انجام رایزنی دوره ای رؤسای جمهور آسیای مرکزی که در منطقه ملی گردشگری «آوازه» برگزار می شود، حضور پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان بنا به دعوت قربانقلی بردی محمداف رییس جمهور ترکمنستان 5- 6 آگوست سال جاری میلادی برای نشست رایزنی دوره ای روسای جمهور کشورهای آسیای مرکزی که در منطقه ملی گردشگری آوازه ، ترکمنستان برگزار می شود، حضور پیدا می کند.

در این مراسم که تحت ریاست رییس جمهر ترکمنستان برگزار می شود، قاسم ژامرت تاکایف رییس جمهور قزاقستان، سادیر جباراف رییس جمهور قرقیزستان و امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان نیز شرکت می کنند.

روسای جمهور نتایج اجرایی توافقات دیدار رایزنی برگزار شده در ماه نوامبر سال 2019 میلادی در شهر تاشکند را بررسی می کنند.

موضوعات توسعه با ثبات و پایدار در منطقه، افزایش تجارت، ایجاد شرایط مناسب برای شراکت در زمینه انرژی، گسترش همکاری ها در حوزه حمل و نقلی- ارتباطاتی، تقویت تلاش ها در مبارزه با پاندمی و دیگر موضوعات در دستور کار این نشست قرار دارد.

برنامه ریزی شده رییس جمهور ازبکستان در سخنرانی خود ابتکاراتی مبنی بر تحکیم بیش از پیش روابط دوستی و حسن همجواری، اعتماد متقابل و حمایت مطرح و ابعاد جدید اولویت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور «میرضیایف» در نشست رؤسای جمهور آسیای مرکزی

حضور «میرضیایف» در نشست رؤسای جمهور آسیای مرکزی