مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-05سياسي

مراسم تحلیف شورای شهر اسدآباد،آجین و پالیز برگزار شد


مراسم تحلیف اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر اسدآباد،آجین و پالیز در فرمانداری شهرستان با حضور فرماندار برگزار و با ادای سوگنداعضا شورا ،اعضای هیئت رییسه شورا سه شهر انتخاب شدند.

- فرماندار اسدآباد در این مراسم با تشکر و قدردانی از حضور پرشکوه مردم شهرستان ، برگزاری انتخابات سالم و بدون هیچ گونه تخلف انتخاباتی را مایه افتخار دانست و با تبریک به منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر اسدآباد ، پالیز و آجین اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر انتخاب شهردار و مدیر شهری را اولین و اصلی ترین کار خود قرار دهند و با توجه به شرایط احراز شهردار شهر را انتخاب کنند چرا که بدون مدیر شهری روند ارائه خدمات شهری شهر با مشکل مواجه خواهد شد.

سعید کتابی با تاکید بر اینکه اعضا شوراهای اسلامی با قوانین شهرداری آشنا شوند و مصوبات آنان بر اساس قانون باشد گفت: از اعضای شورا درخواست داریم با انگیزه برای خدمت به مردم کار کنند چرا که مردم از آنان انتظار دارند .

کتابی همچنین گفت: شوراهای اسلامی شهر با احصا و شناسایی پتاسیل ها، ضعف و مشکلات شهر به نحو موثرتری می توانند برای مرتفع کردن مطالبات مردم گام بردارند .

وی در ادامه افزود: تمامی دستگاه های حاکمیتی شهر موظف به پاسخگویی در برابر شورای شهر بوده و باید نگاه شورا به مدیریت شهر به صورت کامل و جامع باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تحلیف شورای شهر اسدآباد،آجین و پالیز برگزار شد

مراسم تحلیف شورای شهر اسدآباد،آجین و پالیز برگزار شد