مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-05سياسي

بررسی سوابق 11 گزینه برای شهرداری اصفهان / تخصص در مدیریت شهری ضروری است


بررسی سوابق 11 گزینه مورد نظر برای انتخاب شهردار اصفهان در دستور کار شورای شهر قرار دارد.

- با اشاره به معرفی سرپرست شهرداری اصفهان در جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان اظهار داشت: مهران بوژ مهرانی به عنوان سرپرست شهرداری اصفهان انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه برای انتخاب شهردار نیز تاکنون پس از بررسی 70 گزینه 11 گزینه نهایی برای شهرداری اصفهان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: محمدعلی احمدی، مهدی جمالی نژاد، مرتضی حسام نژاد، کمال حیدری، محسن رنجبر، رسول سادات نژاد، علیرضا صلواتی، علیرضا قاری قرآن، علی قاسم زاده، محمود محمودزاده و رضا مختاری گزینه های پیشنهادی هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با بیان اینکه برای انتخاب شهردار نگاه تخصصی در زمینه مدیریت شهری در اولویت قرار دارد، ابراز داشت: همچنین انتخاب فردی که چهره ملی داشته باشد و بتواند در سطح ملی برای اصفهان تأثیرگذار باشد از دیگر ویژگی های مورد نظر برای انتخاب شهردار اصفهان است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری اصفهان باید به فردی کاربلد و متخصص سپرده شود، اضافه کرد: تاکنون رزومه ای از افرادی که مورد نظر شورای شهر است دریافت نشده و همچنان در حال بررسی سوابق افراد هستیم اما چنانچه نخبگان شهری شخصیتی را مد نظر دارند می توانند وی را به شورای شهر معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی سوابق 11 گزینه برای شهرداری اصفهان / تخصص در مدیریت شهری ضروری است

بررسی سوابق 11 گزینه برای شهرداری اصفهان / تخصص در مدیریت شهری ضروری است