مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-05سياسي

تجهیز کارگاه های دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی نیازمند افزایش اعتبارات


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی گفت: تا زمانی که مهارت آموزی به گفتمان ملی تبدیل نشود، به شرایط مطلوب دست پیدا نمی کنیم.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی گفت: تا زمانی که مهارت آموزی به گفتمان ملی تبدیل نشود، به شرایط مطلوب دست پیدا نمی کنیم.

مسعود قاضی پور شیروان، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه برای تحقق شعار سال که مقام معظم رهبری تاکید فراوانی داشتند، توسعه آموزش مهارتی راهگشا است، ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست که تلفیق آموزش و مهارت، نقش اساسی در رفع مشکلات معیشتی، پرورش جوانان ماهر و متخصص و.

دارد و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فنی و حرفه ای باید مکمل نظام آموزشی باشد، اظهار کرد: آموزش فنی و حرفه ای باید از سنین پایین تر برای دانش آموزان نیز شروع شود و گسترش این موضوع می تواند منجر به ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی در استان و در کشور شود.

قاضی پور شیروان با تأکید بر اینکه تا زمانی که مهارت آموزی به گفتمان ملی تبدیل نشود راه به جایی نخواهیم برد، اضافه کرد: تبدیل مهارت آموزی به گفتمان ملی از وظایف ما است و این مهم نیازمند همکاری تمام ارگان های مربوطه مانند دانشگاه های علمی کاربردی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز کارگاه های دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی نیازمند افزایش اعتبارات

تجهیز کارگاه های دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی نیازمند افزایش اعتبارات