مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-05سياسي

خدمات عمومی باید با همدلی بیشتر اعضای شورای اسلامی و شهرداری انجام بگیرد


خدمات عمومی به لحاظ حساسیت و اهمیت آن ها باید با همدلی، همراهی و وفاق هر چه بیشتر اعضای شوراهای اسلامی و شهرداری ها انجام بگیرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار میانه گفت: خدمات عمومی به لحاظ حساسیت و اهمیت آن ها باید با همدلی، همراهی و وفاق هر چه بیشتر اعضای شوراهای اسلامی و شهرداری ها انجام بگیرد.

محمدرضا مشایخی با حضور در مراسم تحلیف شوراهای اسلامی این شهرستان، آغاز به کار شوراها با مراسم تحلیف دولت جدید را به فال نیک گرفت و بیان کرد: خدمات عمومی در جامعه به ویژه از سوی شهرداری ها و شوراهای اسلامی تعطیل بردار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از شور و شوق انتخاباتی در شهرستان و حضور حداکثری مردم در انتخابات در سایه تلاش تمامی عوامل انتخاباتی و تامین امنیت عمومی و انتخاباتی از سوی اعضای شورای تامین قدردانی کرد و تصریح کرد: انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در امنیت کامل و در فضای قانونی و شفاف با وجود تلاش برخی معاندان برای تحت الشعاع قرار دادن انتخابات، برگزار شد.

گفتنی است، صبح امروز با حضور فرماندار میانه، مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهر میانه، ترکمانچای، ترک، آقکند و آچاچی برگزار شد و اعضای این شوراها با اجرای مراسم سوگند و انتخاب هیئت رییسه شورا بر طبق ماده 17 قانون شوراها؛ ماده سه آیین نامه اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات عمومی باید با همدلی بیشتر اعضای شورای اسلامی و شهرداری انجام بگیرد

خدمات عمومی باید با همدلی بیشتر اعضای شورای اسلامی و شهرداری انجام بگیرد