مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-05بين الملل

اولین حمله هوایی اسراییل به جنوب لبنان از 2006: دشمن از خط قرمز عبور کرد!


یک روزنامه لبنانی نوشت، رژیم صهیونیستی برای اولین بار پس از جنگ 33 روزه از خطوط قرمز تعیین شده در جنوب لبنان عبور کرد.

- اولین حمله هوایی اسراییل به جنوب لبنان از 2006: دشمن از خط قرمز عبور کرد! یک روزنامه لبنانی نوشت، رژیم صهیونیستی برای اولین بار پس از جنگ 33 روزه از خطوط قرمز تعیین شده در جنوب لبنان عبور کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه لبنانی الاخبار، جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) در اقدام امنیتی خطرناکی دو حمله هوایی به منطقه الدمشقیه در خارج از شهرک المحمودیه (ما بین شهرستان های جزین، مرجعیون و النبطیه) صورت دادند.

این دو حمله یک منطقه غیرمسکونی را هدف قرار داد که به گفته رسانه های صهیونیستی محل شلیک موشک هایی است که روز چهارشنبه اطراف شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه را هدف گرفتند.

آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با تایید این حمله مدعی شد، حملات ارتش به لبنان ادامه دارد و در مقابله با تلاش های تروریستی علیه اسراییل بیشتر خواهد شد.

الاخبار در گزارش خود نوشت: به رغم اینکه دشمن صهیونیستی حملات بامداد امروز را پاسخی به راکت های دیروز عنوان کرد، اما تحلیلگران نزدیک به موسسه امنیتی در تل آویو گفته اند که این دو حمله پایگاه های حزب الله را هدف قرار نداده و صرفا پیام بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین حمله هوایی اسراییل به جنوب لبنان از 2006: دشمن از خط قرمز عبور کرد!

اولین حمله هوایی اسراییل به جنوب لبنان از 2006: دشمن از خط قرمز عبور کرد!