مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-05فناوري

مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در رویداد هفته هوش مصنوعی


مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با مشارکت در رویداد هفته هوش مصنوعی، ضمن ارائه نیازهای اپراتوری، اقدام به شناسایی شرکت های توانمند در این حوزه کرد.

- مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با مشارکت در رویداد هفته هوش مصنوعی، ضمن ارائه نیازهای اپراتوری، اقدام به شناسایی شرکت های توانمند در این حوزه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، همزمان با رویداد هفته هوش مصنوعی، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با حضور در بخش شناسایی شرکت های توانمند در حوزه هوش مصنوعی که توسط صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، نیازهای فناورانه خود را در حوزه هوش مصنوعی اعلام و معرفی کرد.

همراه اول با پنج عنوان نیاز در حوزه هوش مصنوعی شامل چت بات صوتی فارسی، چت بات متنی برای مدیریت ارتباط با مشتری، طراحی و نگهداری هوشمند شبکه سلولی، تشخیص و جلوگیری از ریزش مشتری در اپراتور و تشخیص ناهنجاری ها در اپراتور تلفن همراه در این رویداد شرکت کرد و ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های فعال این حوزه را مورد شناسایی قرار داد.

در این رویداد محمدعلی اخایی، سرپرست معاونت دیجیتال و هوشمندسازی مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول تلفن همراه به معرفی این مرکز و ارائه نیازهای اپراتور و اولویت های حوزه هوش مصنوعی آن پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در رویداد هفته هوش مصنوعی

مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در رویداد هفته هوش مصنوعی